Conflict.

2010-10-23 @ 23:31:19 Permalink Ps. Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej. Tänkte eftersom jag inte är festlig så kanske jag kan softa lite i ps. Nähää inte det heller. Tänkte göra något först men tröttnade på bilden direkt så blev bara grönt. Go olive eller skotta snö. Sen har jag aldrig haft något bra att wrapa. Inte ikväll heller..Så rita då! Ja sure, fast jag kom aldrig på vad jag skulle rita. Så tänkte hej Alice bilden. Mmm kul nej. Sluta rita, ja tack. Hann rita i någon minut sen la jag till ögon and so on bara för att göra det lite roligare eller nåt. Det är små i förhållande till håret men det gör inget för skulle jag ritat ögon på riktigt skulle de vara rätt och kanske fina.

Ska bli nice när min hotshoe till kameran kommer. Kanske kan man vara lite kreativ då. Nu är den begravd under snön som smälte lite idag fast är kvar än, you get the point, just nu har jag inget material. Visst, jag kan ta kort nu med, behöver inte hotshoen men det blir roligare när den kommer. Why? Dunno really, men kan ha mer spännande ljussättning då blixten (inte studiosarna utan extern till kameran) kan förflyttas lite som jag vill. Sitta på ett stativ osv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback