15 gastar.

2010-10-17 @ 10:30:31 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Vi var rätt många som jobbade i fredags på SÅS-passet med temat pirater. Riktigt nice. Folk uppskattade våra fina piratkläder.

Softade efter vi hade städat klart vid tre ungefär. Blev mat och sånt. Vid fyra eller lite efter fyra tänkte jag bege mig hemåt. Dock fick jag inte gå för de tyckte inte man kunde gå hem själv så sent. Hmm. Well det är inte direkt farligt att gå hem nu. Lär inte ens möta någon. Väntade dock så gick hem när alla andra gjorde det, lite innan klockan 6. Så var hemma lite sent ^^ Vi mötte ingen när vi gick hem och det var inte farligt. Skulle jag gått själv skulle jag kunna gå snabbare... Har gått hem själv innan, är inte ens långt så jag förstår det inte riktigt. Var inte farligt i London heller. Däremot kan det nog vara det i Falkenberg.

Jag har någon piratbild på min mobil om jag minns rätt. Dyker nog upp någon gång kanske. Här kan ni se hur jag använder några sekunder innan jag drog på hårdrockskvällen på NH.

En update på rummet kommer, kom på att jag segat lite med det. Segar lite till..



Kommentarer

Postat av: madde

Du går aldrig själv mitt i natten kram madde

2010-10-17 @ 12:11:06

Postat av: Johanna

Kan man..dricka kaffe med ett svärd?

2010-10-17 @ 14:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback