Torsdag 12o mil bort

2010-11-01 @ 17:56:48 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kom egentligen till Falkenberg vid halv 12 eller något på kvällen på onsdagen. Det första jag kände när jag hoppade ut ur bilen var vinden. Vinden som känns annorlunda där. Den viskade om havet. Var som vinden i Farväl Falkenberg efter David begått självmord. Vet ni inte vilken vind, se filmen då! ^^

Suddig bild ftw! 

Började torsdagen tidigt med att köra bil och köpa massa strumpor och en väska och skor osv. Var niiiice att köra bil igen. Även om just den bilen inte har en början eller ett slut vilket kan vara jobbigt i vissa situationer. Den klarar av att få upp hastigheten snabbt dock, heja heja. Var tvungen att köra om en traktor med, coolers.

Det var inte kul att shoppa, var mer än en person där so to speak. Så var nice att komma ut därifrån och åka hem till min syster :)

Vi lekte lite med Nellie och softade. Nellie sprang så roligt med sin gåvagn ^^

Sen åkte jag hem och började packa lite. Vid fem var det time att fika med Pakken. Vi hade vår numera traditionella fika som innebär att han dricker kaffe och jag juice. Sen tar han lite av min juice med. Samma person kom och sa hej denna gången med när vi fikade. Så allt stämde. Det var som sist. Som förr.



Vi hade en trevlig fika timme. Var kul att träffa honom lite snabbt och prata om mest inget. Sen fick jag springa hem för vi skulle äta pizza. Hela familjen + mormor och morfar och Nellie såklart (hon åt inte pizza om någon skulle råka tänka det). Mmmm pizzan var god :D

Suddiga bilder äger...

Efter maten lekte jag lite mer med Nellie. Hon blir väldigt glad av titt ut leken :)



Kvällen gick fort. När klockan slog något duschade jag och la mig sen. Använde min fina Svampbob på spanska handduk som också kan bli en väska typ som man har handduken i. Hmm bra beskrivning..Men är bra om man ska till stranden. Det var kallt i mitt rum. Vet att det var lite kallt förr med men hade förträngt att det var så kallt. En katt kom dock och sov på mina fötter. Så blev lite mindre kallt.

Tack mamma och pappa för skorna och klänningen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback