The point?

2010-11-17 @ 15:54:04 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Meningslöst att ha tidsuppringning om de ändå inte ringer upp på den angivna tiden....

Vårdcentralen skulle ringt mig för ett tag sen, okej fine att det inte är exakt på minuten men man får en tid och sen ringer de inte upp däromkring ändå. 2o minuter och blir antagligen fler innan de ringer om de ens ringer Ö

Ge inte ut tider om de inte fyller en funktion..!

Update, klart de ringer när jag tryckte på publicera ^^ Har en telefontid med en doktor imorgon eftersom jag inte hinner komma dit för flyger efter föreläsningen. Får se vart han skickar mig sen. Jag antar att ett blodprov kan ge svar? Han ringer mellan 8.15-9.15..Hmm hoppas han ringer tidigt, börjar kvart över nio.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback