TÄnta

2010-11-05 @ 11:38:31 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu kom posten när jag skrev det här.

Tentan gick nog bra. Eller okej. Eller något sånt. Svårt att säga. Var inte helt lost. Men skulle det bli en omtenta för min del kommer den isf gå bra. Så jag borde kunna andas lite.

Den ena som vaktade oss under skrivningen och som jag lämnade min tenta till tyckte jag var söt or var det gullig. Minns inte vilket ord hon använde. Men tack anyway. Tror dock min tröja gjorde att hon tyckte det för den är så fiiiiin ^^

Äh nu orkar jag inte vänta. Kanske kom något awesome med posten. Man vet aldrig.

Vendetta
ikväll efter jag letat mig till en lägenhet som omvandlas till en LANvärld. Jag ska inte lana, never, men ska köpa den sista boken av min fadder och han skulle befinna sig där.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Remember, remember the fifth of November..

2010-11-05 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback