Stone Sour!

2010-11-17 @ 13:52:05 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

IMORGON!
Hej, fatta hur grymt!!

Jag är nog klar med seminarieuppgifterna nu med. Tror jag. Hade glömt lite hur man räknar ut ett annars ganska enkelt tal. Men räknade ut det baklänges så då gick det bra till sist ^^ Den ena uppgiften går inte att göra för vi har inte fått allt material :s Antar att vi får det imorgon or? Sen funderar jag på om man ska vänta men en annan exceluppgift med eller ska man göra den..Hmm? Känns inte som så många kommer göra den, så lalala ska jag? Eller ska jag vänta tills imorgon och se...Har ju gjort de andra och han sa på föreläsningen att vi skulle räkna på detta seminariet så jag borde ju inte göra dem isf. Eftersom jag annars inte har något att räkna.
Well well, jag måste packa med kom jag på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback