Stockholm.

2010-11-24 @ 15:00:03 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

Var där ett par dagar som ni redan vet. Vilket var awesome!

Orkar inte skriva så mycket och ni kanske inte behöver veta eller något.

Men en snabb summering:

Torsdag: Såg jag som sagt Stone Sour. Vilket var bäst. Jag fick också måla min hand svart och trycka den på en vägg som är vit. Fint :)

Fredag: Hände inte så mycket. Kom hem rätt sent så blev en fin softar dag. Tänk om det kunde vara så alltid, att man inte var tvungen att göra något. Perfekt. Några av er vet att jag tvingar människor att se Into the Wild så det gjorde jag. Efter vi hade sett filmen åt vi pizza. Pizzan var bra men blir aldrig som i Falkenberg ^^ Sen såg vi på en till film som jag inte minns namnet på nu, jag minns hela filmen men namnet har fastnat någonstans i mitt huvud. Den var bra så om ni får tillgång till mina tankar så se filmen ^^

Lördag: Vi gick inte upp så tidigt den här dagen heller. Vilket är coolt för jag kan lätt gå med på att aldrig gå upp tidigt. Något klockslag åkte vi dock iväg för att hitta brandstationen som ni som ser Nile City känner igen. Vi hittade den och sen åkte vi hem igen. Då blev det ett par avsnitt av My Name Is Earl och sen kom Eriks kompis Boris. Efter en öl eller något sånt var det time för mat. Jag åt lite utav Eriks mat, han beställde indisk någonting. Vilket jag aldrig har ätit. Men jag tror jag kan lära mig äta det. Det gick att äta och ni som känner mig vet att det inte är sååå mycket som går att äta :b Sen drog de iväg för de skulle se ett band vilket inte jag skulle göra. För jag skulle plugga. Ni kan ju räkna ut vilka som hade roligast ^^


Söndag: Ytterligare en lugn dag. Mamma ringde och berättade att Maria hade somnat in. Vilket var lite jobbigt men det var lättare att undvika det jobbiga när man inte var själv. Senare på dagen eller kvällen så skulle jag åka hem. Söndagen blev sämst där omkring med, lite för mycket död för en dag (I'm so sorry for you boii). Vi tog ett tåg som ville stå stilla ett tag vilket gjorde att vi missade bussen till flygplatsen. Lite panik men en taxi fixade så vi hann. Sen kom jag hem efter en flygresa som aldrig tog slut. Kändes så. För mina öron anyway.

Stockholm var bra. Även om jag har lite svårt för staden så var den fin den här gången. Tycker det är jobbigt att se hur människor bara går förbi med en blick som är helt tom. Som är fylld med tvivel eller inget. Jag vet att de finns de som studsar glada förbi med men jag märker de tomma lättare. Och de är fler där. De går utan ett meningsfullt mål och jag vill stanna dem och be dem vända. Gå en annan väg och inte fastna i det de fastnat i. Fast det går inte, de är för många och för levande i sin lögn. Kanske har jag en helt fel bild av städer som är stora, men av det jag har märkt så finns det en stor ensamhet. Det finns en distans till något som är viktigt. Visst det finns här med, men inte lika mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback