Scen 2.

2010-11-22 @ 21:49:20 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

Stone Sour var nice. Riktigt NICE. Typ åhhhhhhh sluta aldrig spela, spela mer mer mer! Man blir så glad av Corey. Han är rolig och passar sådär bra på scenen. De spelade de flesta låtarna jag ville höra (även om jag inte visste det förens de spelade dem ^^). Går inte in på det så mycket mer, utan var ni där så vet ni annars well too bad ^^ Ni missade en bra spelning.

Innan spelningen började sa jag hej till Pakken och Charlie lite snabbt. De hade kört upp för att bevittna finfina Stone Sour. De skulle köra hem sen för Charlie skulle jobba. Kul ^^ Pakken klagade på att jag inte pratar som jag gjorde förr (för hmm en månad sen I guess). Kanske stämmer. Svårt för mig att veta. Fast jag skulle tro att jag har börjat blanda lite mer den senaste tiden.

Förbandet var väl okej. HellYeah. Hmm, jag funderar lite på varför de valde det namnet. Jag vet inte men för mig känns det för oseriöst eller fel eller lame. Något som man visst borde veta är att trummisen är från Pantera, sångaren och gitarristen från Mudvayne och en till gitarrist från Nothingface och basisten från Damageplan. But hey, man kan inte veta allt..Sen jag vet inte, men ett band ska inte ha en låt som heter samma som bandnamnet, eller jo fine något undantag finns säkert. Men i regel känns det som ett litet framhostat fail.

Efter spelningen sa jag även hej till David och Dannis. Var kul att träffa dem för jag har inte träffat dem innan. Blev lite snabbt hej hej hej men ett hej är alltid ett hej :) Tack David för du tog med t-shirten!

Scenbelysning är fint! (tja mobilbilder) 

Sen när vi hade lyckats hämta jackor gick vi ut. Jag vet inte var vi var men jag vet att jag var där ^^ Note, jag var inte lost i huvudet men lost i gator och sånt. Vi satt och pratade tills de stängde vid tre typ. Var nice. Om jag minns alla namn rätt och så var det Boris, Gustav, Rasmus, Erik och jag. För Martin eller jag tror han heter det jag blev lite osäker nu åkte hem. Det var trevligt och coolt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback