Rubrik i mozaik

2010-11-16 @ 22:41:41 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Köpte en reflex en gång. Tappade min fina gula nallebjörnsformade för någon dag sen. Well well. Han kanske smälter fram någon gång.

Gary! 




Jag var konstig en dag, men ja det händer väl rätt ofta.





Sånt har jag sysslat med idag efter föreläsningen. Formulera en rimlig hypotes om förhållandet mellan variablerna. Neeeeeej jag vill inte göra det för typ 3o:e gången idag. Räkna ut bla bla bla. Inte det roligaste momentet men är rätt greppbart iaf. But still boring. Tar tid att rita upp alla olika tabeller...

Det här ska jag fortstätta på imorgon. Handlade om träning och något. Jag vet inte. Som sagt imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback