Panta pandan.

2010-11-11 @ 23:10:54 Permalink Flum Kommentarer (3) Trackbacks ()



Det var den tröjan som jag skrev tidigare om (länge sen). Om vakten som tyckte jag var bäst (gullig). Ja nu vet ni. Kände mig förövrigt väldigt asiatisk den dagen. Åt vårrullar och ris med paprika och champinjoner. Och sås såklart! Medan jag lagade mat kom den ena utbytesstudenten som är från någonstans i Kina och hon fick ett telefonsamtal så hon pratade sådär. Vilket lät fint, brukar inte låta så fint annars, för mig anyway, men hon kunde prata fint.

Kommer komma en del tillbakablicks-inlägg eftersom jag har ett visst material igen..

Kommentarer

Postat av: jennyfer

sikken söt tröja :'D jag blev kär :O



<3

2010-11-12 @ 01:37:31
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: syster

hej vad har du köpt din tröja? Kram

2010-11-12 @ 09:20:00

Postat av: San

Ja, visst är den fiiiiiiiiin :D



Är köpt på tradera..Kan kolla om säljaren har lagt upp fler :)

2010-11-12 @ 15:00:43
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback