Ni ska få se. Lovar.

2010-11-26 @ 16:33:13 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag behövde bara köpa en gris, vilket jag gjorde idag, innan julgranen var komplett. Nu är den det (eller kommer bli några fler kulor som jag skulle få av Mellanie på söndag) så kan visa er bilder imorgon. De finns på mobilen så ska bara föra över dem.

Det har snöat hela dagen. Så well visst var det ganska mycket snö igår men idag är det verkligen mycket snö. Lite åt snöstorm-hållet. Var inte roligast att gå till vårdcentralen för det snöade rakt in i ögonen när man gick dit. Hem var nice, då kunde man se ^^

Hon som tog mina blodprover (var ett par rör, fler än jag trodde) gillade mitt armband! Det vill säga det med mammutar (en del av er tror att det är elefanter) :D

Ikväll ska jag jobba på NH. Vi har Jamaica som tema. Lite kallt för sandaler osv så kör mer på färgerna i flaggan och dreads samt virkad mössa. Får funka. Vi ska ju stå ute och släppa in folk eller be dem gå hem så hmm man får ju vara lite realistisk :b Innan vi jobbar ska vi SÅSare äta tacos hemma hos kvällens kc Dennis. Sweet!

Imorgon är det sittning och maskerad. Niiiiiice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback