NH.

2010-11-27 @ 23:55:15 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Några hade ritat på anslagstavlan, tyckte det var lite fint ^^

Jobbade igår. Var inte alls mycket folk. Vi skulle stänga tidigare men djn ville spela för han skulle inte vara i Umeå på ett tag eller något. Så vi hade öppet och sen kom några få till. Vi skrev om Bumbibjörnarnas låt med. Vi gjorde den till en SÅS-låt. Låten framfördes förövrigt på kvällens sittning.

Var hemma halvåtta typ. Lite jäger senare med andra ord..Coolt. Jag är btw hardcore då jag gillade en dricka de flesta visst inte klarar..Hmm..Heja mig eller kanske inte..

Sittningen som sagt. Mjo den var väl nice. Jag kände mest att jag inte orkade med människor. Eller jag vet inte.. Kände mig irriterad på människor jag egentligen inte träffat. Fulla människor var bara fail ikväll. Det som var lite roligt var två tjejer som sa " jag känner mig full fast jag inte är det" och den andra "ja jag med". Jag tänkte eh what ni är fulla och har verkligen barstopp. Den ena tjejen insåg efter ett tag att hon var full dock. Hmm ja dina ögon är i kors typ....Idiots.

Kom fram till att en i min klass förmodligen har en ätstörning. Hon uppfyller iaf ytterligare ett drag som är vanligt. Känns inte som jag borde ta på mig rollen och se så det stämmer, eller förändra det. Hon har ju vänner och familj. De borde se det jag redan sett. Och det är väl de som kan nå fram till henne med..En annan i min klass verkar bara se värde i pengar. Vilket börjar gå mig på nerverna. Några andra är läskigt ytliga och festar förmodligen för mycket.

Nu lät det som sittningen var dålig. Det var den inte. Skulle varit jättekul om jag hade orkat. Något som var bra var att mitt lag vann tävlingen, heja oss!

Bild dyker väl upp..Hade i linsen igen iaf. Var inte lika jobbigt att sätta i den men inte roligt direkt. Nu har jag en rosa tomteluva på mig och funderar på hur jag ska göra för att inte fundera.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback