Magnus Uggla.

2010-11-29 @ 21:54:12 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Så illa mår jag som han ser ut? Nej nu var jag inte snäll men som han sjunger? Som hans texter är fail?

Blir kanske elak av att må dåligt.

Har mått riktigt illa, seriöst mer illa än man kan. Ska ta en till tablett av den idiotiska medicinen om en liten stund igen. Så då kommer jag göra mitt bästa för att sova, det enda som hjälper, för då känner man inte det. Dock svårt att somna när man mår illa....

Igår var jag hos Mellanie och fick god mat. Vi spelade spel, såg film och serier. Kom hem efter 3..Hmm..Blir alltid sent när jag är där. Hade tvättid klockan sju så då gick jag upp och tvättade. På vägen hem från Mellanie så hade de stängt av vägen så fick gå en omväg. Under omvägen tog jag dock genvägar i snö som ingen gått i. Jag försvann på vissa ställen ^^

Sprang typ hem, var inte kul att gå igenom skogen. Inbillade mig saker hela tiden. Var jättevarm när jag gick, förmodligen pga. feber, var yr och började må illa. Hej allt kommer från den elaka medicinen.

Hann inte kolla på julskyltningen igår, inte heller belysningen men jaja. Hann inte för bussarna gick sämst, tänkte inte på att det var söndag, iofs skulle jag inte kunna ta en tidigare buss för då mådde jag sämst eftersom jag hade tagit medicinen....Julskyltningen kan jag se en annan dag. Belysningen är nog borta nu men well well.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

Uggla e kuuuuuuuuuuung!!!!

2010-11-29 @ 23:57:31
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Neeeeeeeej!

2010-11-30 @ 01:48:25
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback