Kul.

2010-11-04 @ 11:55:53 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sov en timme inatt, eller mellan 6-7. Så inte ens inatt. Vaknade upp panikslagen ur en äcklig mardröm med. Mm awesome :/

Nu ska jag springa till Ica och köpa pannkakor så jag kan äta lagad mat idag. Känner att det behövs. Har blivit mackor då jag inte har orkat. Idag är sista pluggdagen och jag undrar seriöst hur det ska gå när jag inte sovit något direkt.

Jaja. Det löser sig. Går tentan helt fel och fail så finns det en omtenta. Jag hoppas innerligt att det inte går så långt dock. Omtenta känns läskigt.

Bilder från Halloween kommer. Ni får ursäkta att jag pluggar :b (ja inte i skrivande stund, men det här tar någon minut att skriva)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback