Julsnö

2010-11-22 @ 21:56:00 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()



Fick ett tips om att dricka den julmusten. Så I did! Var kanske lite för kryddig för mig. Kanske. Trodde att jag aldrig hade druckit eller sett den förr. Misstag. Kollade igenom boken med kort jag fick av Hilde och Sandra. N' indeed, en bild där, när vi är hemma hos mig, på en bild från den tiden, då håller Johanna en sån julmust i sin hand. Tror jag smakade på den då.



När jag väntade på en i min klass hittade jag en snögubbe utan ögon och mun. Så jag såg till att den fick det ^^ Tycker de byggde en lite läskig snögubbe..

Kommentarer

Postat av: jennyfer

de skulle nog vara en gris? Ö

2010-11-22 @ 23:12:25
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Jo, jag tänkte det först med, men den hade en näsa och de hade ristat in en mun :s

2010-11-22 @ 23:16:00
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback