Juli.

2010-11-27 @ 23:27:45 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()



Det snöade igår, snöar nu. Vilket gör fönstret fint.



Fin ren (ja jag tar kort med telefonen..)



Jul. Jul. Jul. Är förövrigt den grisen jag pratade om tidigare.



Julsakerna som är på bilden till vänster har varit framme sen jag flyttade hit :)



Svampen och tomten tog jag med mig från Falkenberg sist jag var där. Polkagris i keramik och en i tyg.



Isbjörn..Kent-tigern fick ha den lilla tomteluvan och vara fin.



Julgran.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Men vaha..jag trodde du hade balkong?:b

Jag får nog ordna en. Finns det kundkorgar i Umeå?

2010-11-28 @ 00:04:29

Postat av: San

Haha nej det har jag inte :b Eller det finns en jämte, så om jag går ut från mitt rum så kan jag vara på en balkong..Ingen har en egen or so..



Haha kundkorgar? Ehh ja? xD

2010-11-28 @ 14:59:25
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback