I eat innocent meat.

2010-11-28 @ 15:38:50 Permalink Daily Dance Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nej, jag är vegetarian.





Suddig bild men ni borde vara vana vid sånt nu ^^ Försökte ta en bild underifrån för de blir så fina. Ofta ni inte vet att jag inte kan vara seriös på bilder btw. So no need to tell aye?

Ska dra till stan snart. Julskyltning! Ska kolla på höstbelysningen, någon kulturgrej, som det är sista dagen för idag. Hade missat att det ens fanns..

Medicinen kan dra åt helvete om någon vill anteckna. Mår illa utav den. Sådär mycket så man kan klaga. Dock bara idag och två dagar till. Lovely......

Börjar bli bättre på att svälja gruspulvermedicinen däremot. Kan inte påstå att jag älskar den men jag känner inte lika mycket oh no innan jag ska ta den.

Advent idag så adventskören kan komma på besök igen:

ÖÖöööÖÖ

Många fattar inte den, jag förväntar mig inte att ni gör det. Eftersom jag har skapat den är det självklart i min värld..Men prickarna på Ö är ögon och O är munnen. Klarnar nog lite då ^^

Kommentarer

Postat av: jennyfer

du e så fin darling :)

2010-11-28 @ 17:00:15
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: Johanna

ÖöööööÖ

2010-11-28 @ 18:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback