Hejdå hår.

2010-11-09 @ 22:40:31 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Lite iaf. Behövde göra något så cuttade lite. It's black n' blue men ska testa en sak imorgon. Kan bli totalt fail men man måste chansa ibland..

Som sagt datorn funkar. Bilder kommer men har inte orkat se till så det finns några på den. Har pluggat. Städat. Lagat mat. Ja, så tiden försvann lite. Allt jag kan säga är att det kommer komma bilder. Någon gång ^^

Här är lite bilder från Fb. Ni har kanske sett dem innan. Jaja. Jag ska snart sova.



Ren/älg på en flygplats i London! Den tröjan är btw varm. Är som två eller tre tröjor.



Tilda och jag från Halloween iår. Fint ^^



Jag och Sandra under studentveckan. Notera t-shirten Sandra har. Heja projektarbetet! (i efterhand ^^)



Lätt den bästa klassen. Ever. Alla passade in. Även jag! ^^



Johanna och jag på en grej innan studentbalen.


Från en 06MP-fest i/utanför Robins stuga. Hann bli ett par där. Jag var dock inte på alla. Lite synd. Mitt hår var fint just då iaf. Har rosa/lila + blått hår om ni inte skulle se mig...

Kommentarer

Postat av: jennyfer

ååh, du e så fin! å passar i allt.. de rosa/blåa/svarta va awesome!!!!



<3

2010-11-09 @ 23:47:29
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback