Hej

2010-11-08 @ 11:57:35 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

igen..

Nu funkar datorn. Heja! Tack för hjälpen :)

Msn ser förfärligt ut, ahh hur får man tillbaka det som fanns innan det senaste ^^ Saknar mina msn-smiliiisar. Dunno om jag kommer klara av att vara inloggad utan smile-familjen = :ö =) :L (finns en till med dunno vad den heter). Och JULEMAN. Hur ska jag överleva utan honom..Och kaninen..Samt Katninen. Andy-pandan stora glada smilen D). Behöver förmodligen boka ett msn-möte med någon som har mina smiles som backup. Får se om ni hittar mig på msn innan det, osäkert. Behöver pistolen med. Och oj allt annat.. Sad.

Föreläsning snart. x2. Hmm. Han som är ansvarig för momentet verkar ju rolig. Skickade ett mail igår på kvällen (var söndag!) om att vi skulle skriva ut allt material (kanske hundra sidor) till idag. Mjo hej, alla lär ju hinna se + skriva ut. Smart....Sen varför ska vi skriva ut allt det när de finns de som får det utskrivet av den ansvarige?

Alla bilder är gone så är lite brist på det än..

Kommentarer

Postat av: jennyfer

jag har säkerligen någon av de smilisarna som du vill ha :)

:*****

2010-11-08 @ 12:50:21
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Det hade du! <3

2010-11-09 @ 00:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback