Hahaa.

2010-11-02 @ 17:46:15 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det var vad tänkte i fredags. Och fick andra att tänka med ^^

Jag vet inte hur du lyckas, men du gör det. Smyger in dig i mitt blod, in i mina tankar och förändrar dem. Du klättrar över en mur och jag låter dig. Du skulle kunna få mig att göra vad som helst tror jag. Vilket är läskigt. Du är lite läskig. Underligt nog på ett fint sätt, eller?

Kanske ger jag dig rätten att bryta mina inre lagar för att det någon gång kan vara nice att slippa vara den som kontrollerar. Dunno. 

Hur som helst lyckas du.


Det finns en anledning till att jag undvikit dig i tre år eller hur många det nu är...Så damn att du hittade mig ^^ Fast vi hade tur i oturen, eller otur i turen. Inte vet jag vilket som passar bäst. Du gör mig så förvirrad..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback