God is a lie.

2010-11-30 @ 18:32:20 Permalink Awesomeness Kommentarer (5) Trackbacks ()

Tack vare en snäll cool kille så finns det mer godis som man kan äta ^^ 
Så tack Erik!

Jag har alltid trott att Gott & Blandat inte funkar, att det är gelatin och typ E120 i. Var det så förr? Var ett bra tag sen jag slutade äta gelatingodis och vissa färgämnen..De började med färger från naturen någon gång. Spelar ingen roll för det går att äta nu, det vill säga inget gelatin och elaka färgämnen!

Deras snören funkar med (alla tre). Även Gott & Blandat grejen med salt. Malaco är visst rätt bra när det kommer till lite snällare godis. Det är kanske egentligen inte bra att man kan äta mer godis fast jag tycker nog det är bra i alla fall ^^ Hur kan man inte tycka det?




Kommentarer

Postat av: jennyfer

men jippiyehj för att du kan äta mer godis :D:D:D:D alltid bra! vi får köpa varsin godispåse när du kommer hit :P



pyssss!

2010-11-30 @ 18:46:07
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: Sandra

oh, snören :D

2010-11-30 @ 22:29:15

Postat av: San

Yes, heja snören!



Ja det tycker jag vi får göra. Godispåse ftw!

2010-11-30 @ 22:48:37
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: Lee

varsågod! :D

2010-12-01 @ 14:48:18

Postat av: Astrid

Åh, gula snören, min favorit ända sedan........jag gick i högstadiet, och det var nog ganska länge sedan. Minst 10 år....;-)) Även min dåvarande hund var förtjust i dom, gällde att gömma påsen.....

2010-12-02 @ 10:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback