Föreläsningen fortsätter.

2010-11-16 @ 09:26:28 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Snart ska jag springa ner till skolan och lyssna på en fortsättning av gårdagens föreläsning. Om kvantitativ metod. Inte roligast i världen men han som håller i föreläsningen skämtar till det lite då och då.

Efter det ska jag köpa biljett till återsparks-sittningen sen fort hem och besvara seminariefrågor. Usch de är så många..

Orkade inte igår. Försöket men well först sov jag för jag var seriöst nedslagen och sen var jag i något vaket koma. Så har mycket att göra klart idag. Och imorgon. Not fun. Men efter seminariet så blir det Stockholm. Så det får rädda mig lite nu.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

du fixar det darl.



<3

2010-11-16 @ 11:21:42
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback