Fira Tilda i förtid.

2010-11-01 @ 19:08:00 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()

På fredagen så hälsade jag på farmor lite snabbt. Fick en påse bullar. De är sååååå goda så det var nice. Tack tack!



Sen drog jag ner på stan och köpte min snowboard så nu kan jag säga att den är min och den är så fin! Dock är den i Falkenberg till nästa gång jag åker ner.


Sprang hem till Cb och sa hej till honom, Tobbe och en iller. Kanske var Saffran där med. Vem vet. Cb såg lite läskig ut, då han hade blivit misshandlad helgen innan. Elakt och helt otroligt dumt utav de/den som nu gjorde det. Fail när sånt händer :/

Var kul att träffa dem lite snabbt. Även om de rökte och mitt hår kände att det inte gillar att lukta rök. Well well.

Pälsboll :D

Sen drog jag hem och fikade innan tåget till Gbg. Tåget var förövrigt fullt med folk. Funderade några sekunder om jag var på väg till Sweden Rock. Kände mig väldigt affärsmässig. Hade klänning, kavaj, kappa och skor med klack. iPhonen gjorde lite med. Och väskorna.



I Gbg, på stationen, väntade jag på Johanna en liten stund. Sen drog vi hem till Sandra. Var där en stund innan vi åkte till Tilda och firade henne. Hon fyller år på fredag, så grattis!

Suddiga bilder äger som sagt.

Sen skulle vi dra ut. Jag ville inte till Pustervik (nejjjjjj) så jag och Johanna drog till Sticky. Åh det är så nice där! Även om det var lite läskigt just den fredagen ^^ Orkar inte skriva mer nu och är nog ett bra ställe att sluta på så hejdå så länge.

Kommentarer

Postat av: Astrid

Att åka hem...."man tänker sitt" så att säga, hem är numera på två ställen ;-)) nice.

2010-11-02 @ 11:19:44

Postat av: San

Haha sant (:

2010-11-02 @ 11:31:54
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback