Dexter-dum

2010-11-07 @ 13:06:15 Permalink Fail Kommentarer (3) Trackbacks ()

Blir bio senare idag, Saw 3D.. Sen ska min dator fixas. Eller återställas snarare. Sad men men. Det som är lite fail med är att Word kommer försvinna. Installerade det med skivan i Falkenberg, och den skivan är gone nu..Hmm ja ett problem. Dock är nästa tenta en saltenta med. Momentet efter det är inte det. Är först i början av januari så ska väl ha ordnat det tills dess. Finns datorer i skolan/biblioteket men det jag skriver där kommer inte bli bra, fel studiemiljö för mig. Blir lite trött när jag tänker på alla program som måste installeras.............så trött så det krävs massa punkter! Bilder dyker upp först när datorn funkar. Du är dum du, för du är dum du. (Dexters Laboratorium)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Datorn här är dum, den är så dum för att den är puckad för att den är dum. Alt.version av Nöjd.

2010-11-07 @ 20:12:20

Postat av: Morgan

hah, det är lungt xD

I'll help you if it dies!



HECK!

I even make you into a geek while I'm at it!

2010-11-08 @ 15:11:14

Postat av: San

Haha tack! Den dog men levde sen igen. Eller fick ett nytt liv.



Hahahaaa! Cheers ^^

2010-11-09 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback