Det snöar ute.

2010-11-23 @ 14:30:16 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag orkar knappt göra något. Seriöst orkar knappt sova. Är väl en blandning av allt och kanske något blodproverna kan avslöja. Ska dit på fredag. Så kanske kan bli lite mer vaken. Vilket kan vara rätt bra när man måste plugga.

Tänk om man har valt fel btw. Jag vet inte om jag har valt rätt eller fel. Kommer nog aldrig veta men i alla fall. Blir ju tre eller fyra år som går åt till studier. Är det bra eller dåligt. Jag får en utbildning men också ett lån. Well time will tell I guess.

Ska jobba på fredag, kanske någon julmarknad på lördagen innan återsparken (hej maskerad!). Fast innan det, plugga. Tänk om man kunde få sova bort idag och imorgon.

Tisdag...

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hörde på radion att ni sociologer skulle vara "hot stuff" på arbetsmarknaden framöver, det är ju fint^^

O vänta tills det blir onsdag så kanske du har valt rätt igen:)

2010-11-23 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback