1 poäng.

2010-11-23 @ 18:41:33 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja lite irriterande men var ett poäng från att få högsta betyget på den senaste tentan. Well well klarade den i alla fall. Betyg är inte så viktigt nu som sagt, men ahh man får ju lite slå sig själv feeling när man vet att man kunde ha fått fem poäng till hur lätt som helst.

Nästa tenta är ganska snart. 7 december. Aldrig får man vila ^^ Fast nu kan man slippa tänka på den förra tentan och oroa sig över omtenta.

Jag börjar ogilla min nya medicin mer och mer. Tar den bara en gång om dagen. Ska testa mig fram men jag hoppas det räcker med en gång. Why? Det är jobbigt att svälja den. Är ingen tablett utan pulver. Men inte fint pulver. Som att svälja alldeles för mycket sand. Eller nja, sand är för lent/fint. Snarare som lite mindre grus. Jag har i vanliga fall lite svårt för att svälja saker, men har lärt mig svälja tabletter hyfsat men det där pulvret nja. Jag tvivlar extremt på att det kommer gå lätt någon gång. Är inte en sked eller så heller, utan är flera och man måste svälja det fort för annars kan det fastna. Det klibbar ihop snabbt. Får fråga doktorn om den finns som flytande eller nåt.

Något mer...Jag ska nog till Coop imorgon, inte för att jag behöver köpa något men de skulle visst vara juliga av sig :D Ha ett tåg och sånt. Awesome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback