-20

2010-11-30 @ 18:43:53 Permalink Daily Dance Kommentarer (3) Trackbacks ()

Ute...

Vilket borde innebära att det är kallt. Dock märkte jag inte det när jag gick och handlade. Why? Feber...Det var varmt så blev lite say what när jag såg att det var -2o..Klagar dock inte, vem vill att det ska vara kallt?

Feber är dock jobbigt. Får det utav medicinen. Är en biverkning som såklart jag ska lyckas få. Har som tur är inte mått lika illa idag även om det fortfarande inte varit okej. Så har pluggat lite. Grattis till mig som fått flera av biverkningarna som enligt bipacksedeln är mindre vanliga. Färre än en av av hundra får de. Kul för mig..

Imorgon är en dag fri från den elaka medicinen. Så då borde jag inte må illa, ha feber, vara trött, yr eller inte orka något. Var lite dumt att jag köpte julmust när jag handlade. Eftersom jag inte riktigt orkade gå ens. När jag kom hem så gav allt upp ungefär. Köpte med mig mat så har ätit. Skulle aldrig orka laga mat, eller klara av det. Måste ta medicinen med mat så hej.

Ska försöka läsa lite till och hoppas att medicinen som jag precis tog är snäll. Annars blir jag sad.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

låter mindre bra med feber :( hoppas den försvinner snart. hur länge ska du äta medicinen? tycker inte den borde va så elak ju...... va ere för medicin?



miss u

2010-11-30 @ 18:46:45
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: Johanna

Är ju superkallt. Jag lipar för 10 minus här..

Blä för feber! Du kan ju iaf känna dig lite speciell, en på 100 liksom^^ Känns som det skulle kunna bli en bra låttext också, i stil med "I need at least three...":b

2010-12-01 @ 10:32:26

Postat av: San

Jennyfer: Det är bra nu, slutade ta medicinen igår, var sista dagen. Var en medicin, typ antibiotika för att få bort en infektion..



Johanna: -2o här är nog som -1o hos er, eftersom ni har vind (blåser det här så börjar man nästan gråta..)



Hahaa! Tycker vi sjunger de låtarna vid jul ^^

2010-12-01 @ 16:52:07
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback