Jag hade en gång en båt..

2010-05-08 @ 00:19:08 Permalink Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Varför var vi på stranden? Vad gjorde vi där, förutom att bestiga lekplatsen medan vi pratade och du rökte? Hur kom vi dit? Du körde antagligen. Varför minns jag det nu, och varför har jag en känsla av att det finns något viktigt i minnet som jag inte kan få fram och minnas?

Var parkerade du bilen? Jag fick sand i skorna. Jag har bara en så liten del klar, korta sekvenser sen suddigt och mörkt.

Jag saknar dig. Det är bara du som har en egen ringsignal på min mobil. Så viktig är du.



Var på stranden med mamma igår, det var då det kom tillbaka. Jag kom ihåg att vi var där. Vi snubblade aldrig i sanden. Du är en viktig vän, kanske viktigast i hela världen (jag överdriver inte ens).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback