B-day

2010-05-22 @ 13:14:22 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tänkte mest säga tack till alla som skrev grattis på Facehell, skicka sms, ringde och de som sa det irl! :)

Har tänkt skriva tack till alla personligen, behöver bara lite tid.

Dagen som 2oår började med att jag sov bra, vaknade vid tre och kunde inte sova igen. Läste tills halv sex ungefär sen lyckades jag nästan somna efter det. Någon minut över sex fick jag ett sms från Vikki. Så vaknade till igen. Viktor var den första som skrev grattis så ett extra tack till dig!

Jag fortsatte att läsa tills jag gick upp vid sju eller något. Åt frukost och sen lite innan tio drog jag till ett möte med min chef. Jag kommer jobba som personlig assistent i Juli och två veckor in i Augusti. Har gått vid sidan om ett par gånger och har sista gå vid sidan om dagen på måndag. Jag trivs jättebra och det känns som det kommer funka bra.

Folk kom hit på eftermiddagen. Blev tårta (awesome mmmmmm tårta). Mormor och morfor har några holländska ppl här så de följde med, minns inte namnen exakt och kan nog inte stava de rätt anyway. De var snälla och gav mig ett fint kort och pengar. Hej tack och extremt snällt or what.

På kvällen kom resten av Super5an hit, eller Sanera kom lite (mycket) senare än de andra. Vi gjorde får fina flagga till Siesta och damn it, den blev fin! (bild kommer...)

Meningen med inlägget var mest att säga tack igen till allt folk! See ya on the tour!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback