Lalalaa

2010-06-19 @ 16:07:32 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nje, festen blev inställd. Too bad. Såg framemot att rensa mitt barskåp som inte är ett skåp utan ett område bakom en lp-skiva. Det är ungefär lika fint som ett barskåp dock.

Well, blev road trip och glassfest istället. Samt film. Så det var trevligt iaf :)

Har hittat en äckligt snygg pirathatt och ett par ännu äckligt snyggare piratskor. Dock har jag bara hittat en sida som säljer hatten (då ingick kläder med). Ingen som säljer skorna. Sad. Iofs bra för jag har inte råd med sånt än. Dock sen. Ska leta vidare för jag tror mitt liv kommer bli mycket bättre om jag har den hatten och de skorna som är skorna av skor *.*

På tal om det. Man kanske borde vara pirat idag. Det har blev ett hoppigt och onödigt inlägg.

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback