Helg.

2010-06-07 @ 11:43:48 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Helgen var soft men kul. Senare på lördagen blev det E.T.-fest med Cb. Det var kul men efter man har druckit hostmedicin i en vecka plus värktabletter så kunde det ha blivit mer awesome. Anyway.

Festen fortsatte tills klockan var halv 7 tror jag. Sen blev det te och sova. Vaknade rätt tidigt, halv elva kanske, så då hälsade jag på illern :) De är så söta. Jag vill också ha en *.*

Söndagen, nationaldagen, spenderades hos Cb genom att kolla på Family Guy och American Dad. Var där hela dagen. Kom hem senare på kvällen och idag så packar jag inför SRF som vi drar till imorgon.

Brist på bloggande lär det bli. Jag vet att jag inte har skrivit om SiESTA! än men det kommer. Lär vara sjuk efter festivalen så då finns det väl kanske tid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback