Hej igen..

2010-06-29 @ 12:22:38 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Midsommar ägde hemma hos Klara. Vi åt god mat och studsade i en studsmatta. Det kan liksom inte bli bättre!

Idag är sista dagen jag är själv hemma. På ett sätt är det bra, för nu måste inte jag vattna eller städa hela tiden....

Igår tog jag kort på Nellie. Sen badade jag och min syster i havet. Det var kallt fast lite varmt efter ett tag. Nästan. Jag har inte badat i havet på 2 eller 3 år..Sist var på Mallorca tror jag.

Vi blåste även upp Nellie's pool med svampar och grejer. Sen blev det ofrivilligt vattenkrig. Jag blev dränkt av Dymling. Jag ska nog ge igen. Någongång. Gårdagen avslutades med en pizza från Falkenbergs, awesome.

Det var ungeför allt jag orkade skriva. Lite update blev det iaf. Det är ju sol ute, inte för jag gillar att vara i solen men ni som läser borde vara ute ^^

Ihelgen blir det sommarfest och nästa lördag blir det Göteborg och Liseberg. Nice, oyeah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback