Cinderella!

2010-06-16 @ 15:08:08 Permalink Awesomeness Kommentarer (1) Trackbacks ()

Fredagen var dagen man finally fick se Cinderella! Jag missade lite av dem i början då jag vill se något av Suicidal Tendencies. Blev nöjd som fan av Cinderellas gig!

Var på deras signing tidigare under dagen med, nice nice. De var jättetrevliga den lilla stunden man hann träffa dem. De signade fint min skiva (Heartbreak Station) och berömde min piratögonlapp. Happy happy me.

Annat man såg den dagen var Bigelf (bra!), Grave Digger, Conny Bloom (soft!), D-A-D, Magnum, Steel Panther (roligaste mellansnacket!), Billy Idol (gick efter ett par låtar för det var inte värt att höra) och Gary Moore hördes på långt avstånd precis som Mustasch.



Jag återigen i ett tält. Det är den ögonlappen som är på bilden som the dudes i Cinderella gillade. I like it too!





















Kommentarer

Postat av: syster

Fin du är :)

2010-06-16 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback