VOLBEAT

2010-07-30 @ 14:56:25 Permalink Ps. Kommentarer (0) Trackbacks ()

Haha "festen" igår var kick ass. Det regnade galet mycket så vi hamnade vid ett kundvagnshus på Ica's parkering. Där drack hon öl och jag Jim Beam med cola. Den ena flaskan gav ifrån sig läskiga ljud på grund av luften mellan locket och plasten, så vi planerade vad vi skulle göra om det kom en demon. Jag trodde jag nog skulle svimma av panik. Sandra skulle springa och lämna mig så demonen kunde äta mig. Det tyckte inte jag var så bra så då fick jag frågan om det var okej att släpa mig. Ja, om det kommer en demon får du släpa mig. (Det var ett true you had to be there moment märker jag nu)

Lyssnade lite snabbt på VOLBEAT innan. Hade uppe ps då jag behövde göra något. I brist på kreativitet fick danskarna försöka göra något åt det. Åt glass samtidigt som jag försökte skapa något, kanske inte den bästa kombinationen men hej glass är ju gott. Som resultat av glassätning samtidigt så råkade jag burn tool-a danskarna lite för mycket på en del ställen som ni nog kan se ^^ Kanske skulle jag ha fortsatt lyssna på dem medan jag ps-ade btw, lyssnade på Disturbed och Korn istället. Bilden i mitten blev mest okej.

Originalbilden som jag använde finns här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback