Ursäkta

2010-07-12 @ 20:51:02 Permalink Awesomeness Kommentarer (0) Trackbacks ()

...röran på bloggen. Ser inte bra ut jag vet men jag trodde det skulle finnas tid nu i helgen men det blev inte så. Var i Göteborg hela helgen. Dock var det riktigt j*vla awesome där!

Vi började dagen på Liseberg. Sandra och Johanna hade med sig lite Ljungsjövatten (dvs. vin). Vi åkte den där kinesiska saken som heter nåt och de tyckte den var jätterolig. Själv satt jag och funderade på varför Liseberg tog bort två bra saker och satte dit en helt okej grej. De hade druckit lite vin det hade inte jag.

Sen smakade jag lite och well jag uppmuntrar INTE er att dricka men det blev roligare. Höjdskräcken har aldrig varit så amazing innan. Den har alltid varit kul men ja den blev mycket bättre. Däremot ska man inte dricka extremt mycket, det ska bara vara lite, det räcker för att känslan ska förstärkas.

Liseberg var kul. Det var varmt och massa människor vilket var mindre kul. Sandra och Johanna mådde lite illa efter Släng gungan så jag åkte Spin Rock själv. Lite innan tio drog vi mot staden. Johanna mådde fortfarande inte bra så hon tog tåget hem. Vilket resulterade i att jag och Sandra var ensamma vid vattnet och drack upp det som var kvar innan vi sa hej till Sticky Fingers. Oj vilken kväll. Så kul har jag inte haft sen Sandra och jag var i London första gågen.

På Sticky pratade vi med några från Jönköping. De var snälla och höll på Håve! När Sticky stängde kl. 4 drog jag med Mr. David till hans lägenhet som är väldigt nära Sticky. Vi tog en taxi som inte var en taxi typ 3oom, han som körde ville vara snäll eller något. Han fick dock våra mynt, ca 3okr.

När vi kom hem till David fick jag bullar. Sist jag var där var på nyår och de bullarna var så goda. De han hade nu var bra med fast inte lika. Vi sov och sen softade vi hela dagen. Var coolt.

Drog hem 2o över 8 på kvällen. Det var nåt fail med tågen så det gick ersättningsbussar. Med buss tar det 3o minuter extra att komma hem vilket inte var nice.

Anyway, nu har jag skrivit för mycket om helgen men den var så braaaaaaaaaa! Peace.


Just det!! Jag kom in på sociologiprogrammet i Umeå (mitt första val). Så nu flyttar jag ganska snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback