uhu?

2010-07-16 @ 10:48:15 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fick ett konstigt sms inatt. Var precis påväg att somna men så lät mobilen. Läste och bara jaha okej wtf tja? Kändes weird att få det smset utav honom iaf. Kändes bara fel. Jag fattade inget först. Frågade om det var till mig, kunde ju ha skickat fel. Nej, det var till mig. Okej. Bäst att fråga vad personen gör eftersom det kändes så messed up. De spelade sanning & konsekvens. Aha det förklarade allt och gjorde hela världen mkt lättare.

Idag ska min syster och jag på en såndär modell-för-en-dag-grej. Ni som sitter i era stugor nu och skrattar behöver inte göra det längre. Vi tar det inte seriöst. Vi kommer inte köpa alla kort. Så HAHA på er för vet ni, jag vet att en del av er har bilder som de på er Facebook. Inte i ett album utan som bilden på din sida. På dina comments osv. Så vem har skrattat i ett halvår? ^^

Nej men vi ska inte starta ett krig om det men vi tar det som en kul sak bara. That's it. Vi måste ju göra något så why not. De kanske kan ge en något tips på make up eller något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback