Trötttttttt.

2010-07-29 @ 20:31:58 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Indeed. Var riktigt trevligt på jobbet men nu är man trött. Sov lite innan. Lyckades packa klart två väskor till så nu är det inte så jättemycket kvar. Tror jag.

Igår blev det planerat att det skulle vara någon form utav fest ikväll/natt. Sandra hörde av sig och det lät nice så jag sa ja. Tror bara det blir vi två men vi brukar klara oss bra. Party veckan i London kan man alltid försöka återuppleva. Det gjorde vi i Göteborg sist och det var YEAH!

Dock är vädret inte amazing nu. Kunde det inte vara som igår? Då skulle vi nästan garanterat nå London nivå..Jaja. Vi får se hur det ser ut vid halv 12.. Jag är ledig imorgon! Nice! Dock jobbar jag igen på lördag.

Kommentarer

Postat av: Leejustlee

jag är också ledig idag! och jag jobbar inte ens imorn! fanfar

2010-07-30 @ 11:48:36

Postat av: San

Sweet! Att vara ledig är underbart. Dock regnar det lite äckligt idag, inget dans-i-regn regn precis. Fast passar bra om man ska se på film.

2010-07-30 @ 14:38:51
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback