Stipendiegränd

2010-07-15 @ 23:21:53 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

..på Ålidhem är mitt nya hem. Eller ja snart mitt nya hem. Skrev på kontraktet via nätet tidigare idag. Så i slutet av månaden ska jag paya för hyran.

Blir nog flytt den 17 augusti (tisdag) om jag inte stannar en till helg så jag åker dit eller ja jag åker hem den 23 (måndag) istället. Slutar jobba den 15 augusti så efter det blir det. Får väl se när 0ningen börjar.

Sydde klart en t-shirt nyss. Det tog tid och var inte kul. Det bara krånglade hela tiden. Tidigare idag var jag på stan med mum & dad och kollade mobiltbredband + hemförsäkring. Sen blev det glass och sen hej farmor och hej världens bästa bullar. Ikväll hann jag även med en liten snabb filmkväll hos Per. Vi har ett par filmer kvar att se men det hinner vi nog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback