Requests.

2010-07-08 @ 13:53:23 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vad får människor att trycka på request/vänförfrågan? Funderade på det. Vi börjar med MySpace. Där trycker folk hejvilt på add. En del kollar inte ens på personens sida utan trycker bara. Jag brukar acceptera de flesta om de nu så gärna vill bli vän med mig ^^ Idag upptäckte jag dock att den coola Jack hade skickat en förfrågan för ett par dagar sen. Han hade varit duktig och kollat på min sida med så då blir det lite mer personligt spam iaf :b Även om han inte har spam-många vänner jaja. För er som inte vet så är det Jack Smack från Private Line (finns på Spotify) . Han är gitarrist och finsk men även *.*

På Facebook skickar folk vänförfrågningar rätt underligt med. Inte i lika stor utsträckning då Facebook anses vara mer personligt. Jag accepterar inte personer där som jag kanske skulle ha gjort på MySpace. En hockeydude från usa? Hmm nja jag känner inte dig? Har iofs accepterat några som jag halvkänner eller typ precis genom andra känner.  Eddie Electra känner jag dock inte alls. Men han spelade i Pepparmint Creeps och nu i Psyco Gyspy om jag inte minns fel. Anyhow han fick bli min vän även om jag inte känner honom då det kan vara intressant och se vad han skriver. Dock gör jag inte som en del och addar alla jag kan komma åt att adda. Ser ingen mening till att de ska veta vad jag gör eller se mina bilder. Isf kan jag istället starta en twittersida och den dagen kommer aldrig iofs.

Bilden ovanför är från en myspace-fan-sida
Bilden nedanför är från Private Line's myspace och Mr. Jack är andra snubben från vänster.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback