jubb..

2010-07-28 @ 11:10:47 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gjorde precis klart maten till jobbet. Börjar om lite mer än en timme. Hoppas på en lugn dag men det återstår att se.

Efter jag slutar imorgon tror jag att jag ska packa ner grejer i ytterligare en väska. Det närmar sig mer och mer nu. Har fem pass kvar på jobbet bara. Sista veckan på jobbet blir lite brutal dock. Tre pass den veckan. Sen en sista vecka i Falkenberg innan tåget upp till Umeå. Yeah!

Ikväll lirar Electric Boys på Grand Rock, lite synd att de inte spelade igår. Då skulle jag haft en chans att se dem. När de spelar ikväll är jag på jobbet. Well well.

Har börjat läsa min studentlitteratur vilket ni som läser nog redan märkt. Är snart klar med den första. Vilket låter bättre än det är. Har den stora tjocka boken kvar sen. Boken utan slut mer eller mindre....


Just det, headern är okej nu. Finally kan jag låta den vara som den är ett bra tag. Peace.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback