I said nO!

2010-07-18 @ 14:07:19 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sådär..Nu har jag jobbat klart samt ätit. Ledig tills torsdag. Nice, well yeah!

Som sagt (skrivet) innan, min syster och jag var på en model-fail-sak. Vi blev sminkade och så tog de kort. En del kort blev väl fina men come on, att betala 5ookr för EN bild är inte okej. En bild som dessutom inte är konstnärlig på något vis utan bara tagen i stress med samma poser som alla andra tidigare. Nja. Då är det roligare med kort som speglar personen och med en pose som inte känns tillgjord allt för mycket.

Vi var starka och köpte inga kort! ^^

Däremot så snodde jag med mig ett sminktips eller nja inte ett tips. Men det läppstiftet hon använde var rätt fint. Färgen. Så köpte ett snarlikt senare på kvället at ICA MAXI.

Nu tänkte jag faktiskt ändra teori till praktik. Det vill säga, sluta klaga på deras okonstnärliga bilder och se vad jag själv kan göra. Kanske är jag lika dålig ^^ (fast jag har inte den finfina Nikon de har, lite misshandel av dem på en så nice kamera...nästan...ta det inte seriöst.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback