Yesterday

2010-08-04 @ 15:55:21 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Damn. Somnade efter ha läst ett par sidor i Sociologiboken. Den tog all kraft från min hjärna verkar det som för jag har varit helt psyko i tio minuter nu. Tog/tar ett tag att vakna påriktigt.

Igår var mamma, min syster och jag på Ge-kås. Där köptes saker som pärm, pennor, stekjärn, termostrupmbyxor och lite sånt. Mamma skådade även en jacka som jag sedan provade. Den var varm och såg finfin ut. Så den följde med hem också.

Vid sju var Hilde, Sandra och jag vid Ljungsjön och hade picknick. Johanna dök upp senare med. Jag skulle gärna skriva hur kul det var om min hjärna orkade fungera som vanligt just nu. Den har inte återhämtat sig från sömnen än känner jag nu. Time att göra nåt åt det.


Kommentarer

Postat av: Leejustlee

Flamingolf!

Det är så jobbigt att vara sådär galet nyvaken, man fattar verkligen INNNGGGGGGENTING. Hopplöst. Beundrar att du ändå lyckades knåpa ihop ett inlägg i det tillståndet ;)

2010-08-05 @ 21:16:11

Postat av: San

Haha att det är. Läste det jag skrev nu och ja hej det fanns inget logiskt med språket jag använde. Fail ^^



Tack för du lämnar några ord btw :)

2010-08-05 @ 22:27:25
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback