tång.

2010-08-07 @ 22:50:21 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ställde mobilen på ett tidigt klockslag. Kollade ut, nja vädret såg lite dåligt ut. Tänkte väntar en timme. Yeah right. Sov lite mer än en timme. Jaja. Springa på stranden på morgonen är väl sak samma.

Var nere på stan då någon mamma och pappa känner hade sin svensexa. Han var dressed like a woman. Han dansade och sjöng. Först på torget sen genom Vänsterpartiets mic. Vad ska jag säga. Är nog bäst att inte säga något ^^

Anyway extremt varm dag idag. Havet var varmt med nu ikväll. Var faktiskt duktig och drog morgonträningen nu på kvällen. Fast lite mindre seriöst.

Tänkte att jag skulle fotat denna veckan. Det gick inte så bra med det. Imorgon jobbar jag så hela dagen, kvällen och natten blir det jobb. Slutar kl. 11 på måndag. Rätt nice att tiderna ändras nu, istället för att jobba 12.3o-13.oo börjar man nu ett par timmar tidigare och slutar ett par timmar tidigare. Fast imorgon börjar jag dock som vanligt 12.3o..3 pass kvar. 3 sen är det sluuuuuuuut. Inte för jobbigt är direkt jobbigt, inte fysiskt men man kan bli lite trött psykiskt.

Kort kommer nästa gång jag lägger upp nåt. Vet att det är tråkigt när det bara är ord som inte betyder något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback