rubrik..

2010-08-30 @ 14:27:45 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Verkar som Telia har beställt om min iPhone..Mm kul nu kommer jag få vänta ännu längre. Idiots.. Min bror fick sin och han beställde den någon timme efter mig, frågan är om den leveransen är slut nu för då kanske jag får vänta de där dryga veckorna. Känns mindre coolt...
Var i skolan idag. I 2½h ungefär ^^ Var bara information och regristering. Imorgon har vi däremot en föreläsning vid namn "Vad är sociologi?". Så börjar kvart över tio och slutar klockan tre.
Efter det har jag tänkt åka och köpa en spegel. När man jag beställde saker från Ikeas hemsida kunde man inte beställa en spegel utan den kunde man bara köpa i varuhuset. Med tanke på att Ikea ligger i Sundsvall som inte är sååå nära så köper jag en annan spegel. Iofs bättre, för den här verkar finare :)
Nu ska jag ner och hämta tvätten, perfekt tajming då True Blood avsnittet är slut nu.
Sen blir det uppladdning inför Nollningen.
Verkar som Telia har beställt om min iPhone..Mm kul nu kommer jag få vänta ännu längre. Idiots.. Min bror fick sin och han beställde den någon timme efter mig, frågan är om den leveransen är slut nu för då kanske jag får vänta de där dryga veckorna. Känns mindre coolt...

Var i skolan idag. I 2½h ungefär ^^ Var bara information och regristering. Imorgon har vi däremot en föreläsning vid namn "Vad är sociologi?". Så börjar kvart över tio och slutar klockan tre. 

Efter det har jag tänkt åka och köpa en spegel. När jag beställde saker från Ikeas hemsida kunde man inte beställa en spegel utan den kunde man bara köpa i varuhuset. Med tanke på att Ikea ligger i Sundsvall som inte är sååå nära så köper jag en annan spegel. Iofs bättre, för den här verkar finare :)

Nu ska jag ner och hämta tvätten, perfekt tajming då True Blood avsnittet är slut nu.

Sen blir det uppladdning inför Nollningen!



Jag och Hilde när vi ägde resten av Super5an på Kubb. 3-0, blev det va? ^^ Bilden Är Tildas men lånande den från FB :b

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback