Konst i Älven

2010-08-27 @ 12:35:07 Permalink Awesomeness Kommentarer (5) Trackbacks ()




Ska ta en riktig bild snart har jag tänkt. Just nu har jag bara en mobilbild som inte är bäst i världen. Fast ni ser ju lite i alla fall. Är en stor hand som är placerad i Älven. Den ser verkligen verklig ut! Extremt coolt. Det står att den bara skulle vara där i ca 1o veckor fast det skrevs i början av Juni så hmm...

Umeå är den europeiska huvudstaden för kultur 2o14 men de har massa olika kulturrelaterade händelser varje dag redan nu. Idag var det ett punkrock band (bara tjejer i bandet!) som skulle spela i glasburen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Snyggt! Du skulle dock väntat ett år med att plugga ;)

2010-08-27 @ 19:40:42

Postat av: San

Hey unknown person? Vem är du? :b



Varför skulle jag väntat ett år? ^^ Har ju redan väntat ett år sen studenten..

2010-08-27 @ 20:10:27
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: Sandra

Det var bara jag som glömde skriva mitt namn. Nä jag tänkte att du borde var där under 2014 då Umeå var kulturhuvudstad, haha! Misstänkte att det skulle låta konstigt.

2010-08-28 @ 17:28:54

Postat av: San

Aha ^^



Oki, true story men jag kan ju vara kvar sen när studierna är klara (om jag inte lägger till lite vill säga). Återstår att se :b



Satt du vid olika datorer/annan uppkoppling? Du fick två olika ip-adresser nämligen :b

2010-08-28 @ 19:09:30
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: Sandra

Ja, men det låter trevligt med kulturstad, blir lite avundsjuk :)

Samma dator, samma uppkopling... måste det varit. Mysko!

2010-08-29 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback