Hiiiiiiiiilde!

2010-08-28 @ 19:27:53 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Grattis Hilde! (igen!) Hoppas din 2o-årsdag blir bäst :)

Tack till min tvilling Hilde som är bosatt i Lund för mitt fina brev jag fick idag. Du skulle inte behövt skriva något för brevet i sig var så fint. Brevpappret och sen massa fina klistermärken. Cheers! Ska besvara det snart :)

Innan idag så träffade jag Camille (stavningen är lite osäker) och hennes mamma. Vi kollade på invigningen av BotniabananMichael Tornving drog lite sådär halvroliga skämt och det gjorde även Tommy Körberg mellan låtarna. Det bästa var dock Sofia Jannok. Hon sjunger på samiska (nordsamiska?). Hon sjöng bla Abbas Waterloo, rätt coolt och fint.

Sen kom kungen. Jag gick ungefär då. Åkte hem och bokade tvättid samt handlade. Åt quornfile med sour cream klyftpotatis samt sallad. Köpte även en påse med ostbågar, är ju lördag, så får se om jag bryter mig in i den senare. Just nu orkar jag inget mer.

Imorgon ska jag träffa några som kommer gå i min klass. Vi ska träffas vid Vasaplan och sen gå och fika. Vilket är pretty good, så blir inte alla helt nya på måndag. Det är nästan läskigt snart måndag, fast det är nice att äntligen börja. Får se hur nollningen är dock ^^

Imorgon är även sista dagen av invigningen. Amanda Jenssen och Sahara Hotnights ska uppträda. Mates of Mine (tryck här för att lyssna) skulle ha spelat men de har visst ställt in. Var ju de jag ville se...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback