Harrys

2010-08-22 @ 11:48:23 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Igår hade vi en hejdå-middag. Personerna som var här åt kräftor (själv körde jag och hämtade en McFeast utan kött). Det var trevligt!

Sen senare på kvällen kom min systers kompis hit. Vi softade lite och de drack. Sen några minuter innan tolv drog vi ner till Harrys.

Per var vakt så sa hej hej till honom. Sen gick vi in och satte oss vid ett bord (som visst är bordet alla som jobbar där sitter vid, too bad nu är det mitt). Det var tråkigt så efter att de hade dansat lite drog de hem. Jag skulle också dra men precis då kom Emil fram och satte sig. Har inte träffat han sen i slutet av april då Vains of Jenna lirade. Så vi softade lite och båda tycker London äger!

Efter typ 5 Emilkramar drog jag hem. Kändes bäst så. Annars kanske Aladdin osv skulle börja igen (old Zätas historia, kanske kan berätta om det en annan gång..).

Kom hem, sen var det tänk att det skulle vara efterfest men pga lite saker hoppade vi det. Vi tar igen det nästa gång jag är i Falkenberg så det är lunch.

Nu är allt nerpackat och ska bara in i bilarna. Sen väntar en tågresa. En lång sådan. Är framme i Umeå imorgon på morgonen.

Peace out!

Kommentarer

Postat av: madde

håll mig uppdaterad hela tiden från Umeå!!!

Miss you

2010-08-22 @ 19:20:51

Postat av: San

I will. Saknar dig med! Hälsa bebiiiiiiis :D

2010-08-23 @ 10:26:24
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback