Rainbow chick is back!

2010-08-12 @ 17:34:26 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har haft helt svart hår sen slutet av maj. Idag valde jag att slänga i lite färg igen. Är egentligen 4 färger nu..Bild kanske kommer, kanske inte, vem vet.

Folk klagade sist jag färgade håret lite mer neutralt. De blev nästan arga. Okii hej det är mitt hår shut up..Nu är jag rainbow chick igen dock. Lär vara det ett tag. Håret är svart, cerise (hur skriver man det i rätt form? ceriset öhhhh dunno?), rött? och blågrönt. Det är inte så det ska vara sen. Nej nej. Det ska vara svart, turkost och gröööööönt. Men känns bäst att använda upp lite av färgen innan man beställer nytt.

Fick min nyckel till lägenheten i Umeå idag. Den kom med posten. Awesome nu kan jag flytta och komma in. Fick även papper från skatteverket, så nu ändras min adress om några dagar. Sen fick mamma min post. Idiots. Det brevet var till mig, det är jag som har opererats för tarmvred....Jag pratade med personen bara för någon dag sen men hej vi skickar det till din mamma. Ursäkta kanske ska göra ert jobb lite noggrannare. Grattis till mamma, hon lär få 8oookr på sitt konto dock ^^ Får ringa försäkringsdamen imorgon igen....Orka. Hur svårt är det att göra rätt från början.......Ahh risk för att bli arg.

Drar till stranden vid 8. Blir hej till Hilde, Sandra och några tyskar. Kanske fler kanske inte. Intressant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback