Dancing with myself!

2010-08-20 @ 13:32:42 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Snart time för fest! Brutalfest. Wehoo!! Sista festen med super5an på ett bra tag.

Vi börjar hemma hos mig genom att gå till stranden och spela kubb och möjligtvis fotboll? Anyway, det blir awesome. Sen hem till festhuset och det är väl då vi börjar på riktigt.

Lyssnar på Generation X atm därav rubriken (har även på mig en Billy Idol t-shirt). Här får ni en bild på mitt hår som det var för någon vecka sen. (Bilden är direkt från minneskortet så därför är bilden gul/grön vilket beror på belysningen, är även för mycket magenta i bilden då kameran har lite av den färgen ja ni vet) På bilden är även mina läppar normala, idag när jag vaknade såg jag misshandlad ut. Har kanske ätit något som jag reagerade på. Träffar ni mig idag så kan vi låtsas att jag slog ner någon istället..



Ja det här var onödigt att skriva men jag har inget att göra tills folket dyker upp....



Edit: Några av er kommer inte se att bilden är lite gul/grön pga er skärm fixar det? I didn't know that before..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback