Cash.

2010-08-13 @ 10:46:24 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Ringde Länsförsäkringar för en stund sen. Hon som har mitt ärande hade gått på semster igen. Huh? Hon kom ju tillbaks förra veckan...Fick prata med en annan efter en stund dock. Pengarna kommer komma in på mitt konto. De hade bara skrivit det i mammas namn av någon anledning.

Checkade en extra gång på Nordea. N' sure, 8ooo sätts in på måndag.

Wow kanske en del tänker (I know some). Jag vill också ha pengar. Skaffa ett jobb då. Nej men tänk en gång till, vill du ha 8oookr och få ett ärr på 16 cm, det syns rätt tydligt att du har blivit cuttad, sen får du inte glömma att innan det måste du bli opererad och innan samt efter ha ont (ge mig morfin ont). Genast känns kanske 8oookr som en 5oöring. Slår du ut pengarna på t.ex. tio år får du 8ookr/år. Det är en bra försäkring dock, utan den skulle man inte få något så jag klagar inte. Minns inte hur det var innan andra ärret...Men visst vore det kanske lite coolt att inte ha det..

Kommentarer

Postat av: astrid

En liten tröst, det kommer att blekna, med tiden. Försök se det som ett bevis på att du har en och annan erfarenhet, eller kanske som en väldigt speciell tatuering/piercing.....;-))

2010-08-13 @ 12:28:11

Postat av: San

Haha ja så kan med också se det! (: Det är inte lika rött och ärrigt längre, mer rosa och lenare så det blir väl ännu bättre om ett par år :)

2010-08-13 @ 16:31:30
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback